Saturday, August 22, 2009

Sampai bila .

Sampai bila sayang?

Sampai bila kau mendendam?

Sampai aku rebah menyujud bumi?

Sampai nafas ini terhenti disini?

manusia tidak lari pada kesalahan

aku tau aku berdosa

tapi ia bukan niat menyeksa atau sebaliknya

itu tahap cinta atas kamu sayang

aku lakukan segalanya, demi lihat kau bahagia

jauh dari ingatan berduka

aku juga lupakan konflik semalam

yang sentiasa meracuni benak mu

sedangkan nabi juga ampunkan umatnya

inikah aku, orang yang paling kau cinta

renungkanlah sayang

kata-kata ini bukan aku tujukan untuk mereka

tetapi untuk kau yang membaca

jika terdapat luka , ingin ku sembuhkan

selagi masa berputar

selagi itu aku tetap menunggumu

tiada apa yang boleh aku gembira

dan tiada siapa yang boleh membuat aku berduka

kecuali kau Sayang!

sampai bila harus aku menulis ?

mungkin sampai kau mengerti apakah erti kasih itu!

sampai datang ajal aku .

-aku harap kau maafkan aku … aku sayang kau -

No comments:

Post a Comment